איך נשים מתפללות: "Cunnilingus הוא משהו מתורגם". ב -2,000 שבע עשרה שנה, כתב העת Journal of Sex & Teleping Martiame ערכה מחקר, שבו 75% מהנשאלים, ציינו הנשים כי עבור אורגזמה שלהם לא קשה ללא גירוי של הדגדגן. חדירה נרתיקית היא רק 18% בלבד.

התוכן של המאמר

1 למעלה 10 pos

בנוסף, הבנות אומרים כי מין אוראלי עבור intimen שלהם יותר מאשר חודר. במילים אחרות, זו שיטה טובה להתקרב לשותף. המאמר מכיל את התנוחות הטובות ביותר עבור cunnilingus, אשר ייקח לעשות סקס טוב יותר תחיית המתים.

למעלה 10 pos-10

תנוחות חוסר יעילות במין, אף אחד לא יפתיע אף אחד. אבל רק יש snag אחד ברגע זה - לא כל עמדה מסוגלת לספק מקסימום של גברת. כדי לא לפספס את הסיכוי שלך ולקבל הנאה בלתי נשכחת, לראות את רשימת הודעות מוצלחות עבור cunnilingus, אשר יהיה נוח לשני שותפים.

יוֹרֵשׁ עֶצֶר

עמדה זו מושלמת למשחק עם הדינמיקה של הכוח. הגברת יושבת על העות'מאנית, גם על הרצפה, מחלי ... Читать дальше »

Просмотров: 422 | Добавил: leanoraschvtas | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

גירוי של איברי המין הישגי אורגזמה - תרגול סטנדרטי בין שני המינים. אבל, אוננות עדיין נידון באופן פעיל על ידי החברה והדת. אוננות היתה מזיקה או שימושית סקסולוגים, קידה שביעות רצון עצמית בצורה חיובית.

התוכן של המאמר

1 התנהגות מינית בריאה עבור נשים 2 אוננות אצל גברים 3 אוננות משותפת כמו חדש ניסיון מיני

התנהגות מינית בריאה נשים

הנערה יכולה להביא את עצמו לאורגזמה עם אצבעות, פריטים מלבנים, דילדו ואפילו סילון של מים במקלחת. תעשיית המין עשה הכל, כך שהנשים יוכלו ליהנות מהתהליך.

ויברטורים - קבלה מהירה ביותר של אורגזמה. לפעול בעוצמה ובמהירות שונה. יכול לעבוד באופן אוטומטי או מן השלט הרחוק. הדגדגן, נקודה G, פי הטבעת. יש ביצים ויברטורים וכדורי נרתיק. דילדו - כל צורה, גודל וצבע. מציאותי מאפשר לילדה להירגע במהלך אוננות ולקבל את ההנאה המקסימלית. ישנם מודלים עם פראיירים, ביצים, ורידים מוגברים ... Читать дальше »
Просмотров: 1268 | Добавил: leanoraschvtas | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)