02:18
תנוחות עבור KUNI - 10 רוב עסיסי לתת לך הערב

איך נשים מתפללות: "Cunnilingus הוא משהו מתורגם". ב -2,000 שבע עשרה שנה, כתב העת Journal of Sex & Teleping Martiame ערכה מחקר, שבו 75% מהנשאלים, ציינו הנשים כי עבור אורגזמה שלהם לא קשה ללא גירוי של הדגדגן. חדירה נרתיקית היא רק 18% בלבד.

התוכן של המאמר

1 למעלה 10 pos

בנוסף, הבנות אומרים כי מין אוראלי עבור intimen שלהם יותר מאשר חודר. במילים אחרות, זו שיטה טובה להתקרב לשותף. המאמר מכיל את התנוחות הטובות ביותר עבור cunnilingus, אשר ייקח לעשות סקס טוב יותר תחיית המתים.

למעלה 10 pos-10

תנוחות חוסר יעילות במין, אף אחד לא יפתיע אף אחד. אבל רק יש snag אחד ברגע זה - לא כל עמדה מסוגלת לספק מקסימום של גברת. כדי לא לפספס את הסיכוי שלך ולקבל הנאה בלתי נשכחת, לראות את רשימת הודעות מוצלחות עבור cunnilingus, אשר יהיה נוח לשני שותפים.

יוֹרֵשׁ עֶצֶר

עמדה זו מושלמת למשחק עם הדינמיקה של הכוח. הגברת יושבת על העות'מאנית, גם על הרצפה, מחליפה את הכרית תחת הישבן. האיש עומד על ברכיו או להציב על הבטן, הידיים משתמשת עבור ירכיים עיסוי קל ונזה בטן. נערות ליווי בהרצליה

תנוחה שישים תשע

יציבה זו מרתקת מאוד הן לגברות ועל גבר. הנאה מקבל כמו שני השותף. עם כל זה, כל אחד יכול לשמור על שליטה על תואר ומשך של חיבה אוראלית.

רגליים חוצות

אם גירוי חלק של הדגדגן הוא בלתי אפשרי עבור 1 של שותפים, אז אתה יכול להחיל השפעה עקיפה על נקודת אורגזמה. הוא טמון בליטוף העור סביב הפות, שפתיים הנבט והמשטח הפנימי של הירכיים.

דיוויד קופרפילד

תנוחה של מין אוראלי, על שמו של פוקר המפורסם, מכיל שני "טריקים קסומים". באישה הראשונה מכניס מתחת לרגליו כרית או רולר ויש לו רגליים על כתפיו של הבחור. במהלך הטריק השני, השותף לוחץ על התווית של הנערה ביד אחת, חיזוק גירוי, השני חושף את הדגדגן ומעביר את ספוגי הנבט.

תמיד צריך להתחיל עם המיקום הראשון ולא ללכת 2ND, עד השותף מוכן.

איסוף מקצועי מתכנן לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ונכונים. אבל אלה לא הצדדים החיוביים היחידים בעבודה.

במקרה לא נעים, גירוי יהיה פעיל מאוד להביא התקן אי נוחות.

חלק עליון

כמה בנות חוגגות רגישות המומה בצד אחד של הפות. את המיקום "אחד, מי על הדף" מתאים לחלוטין לכך. האישה שוכבת על המיטה על ידי הרמת רגל אחת ונלחצה אל החזה. השותף עומד על הברכיים על הרצפה, מתכופף על המפשעה. שותף ביסודו להרים את הרגל בצד שבו היא מקבלת יותר הנאה.

הִתחַלְפוּת

יש גרסה win-win של מציצה מסחררת כאשר השותף עושה כמה תנועות מופרעות עם הידיים שלהם, ולאחר מכן מעט שקופיות למטה להתנפח על חבר. קבלת פנים דומה תקפה עבור הדגדגן. הצעיר יכול לתנועות אור חלופיות, למשל, ליקוק עדין של השפתיים איברי המין, עם רווי. האחרון כולל יניקה קשה או תנועה עם האצבעות שלך לאורך שפת נבט.

קערה של כיף

עבור אפשרות זו זה לא משנה איזה מיקום ראשוני. עבור שותף, זה יהיה יותר נוח להיות מאחורי שותף או לשכב מול זה. "הכדור של כיף" מכיל לא רק קליטוריס מלטף, הפות, ואת המעבר האחורי.

רוסית שאינם פנסים וחוסר מידע זרועו ניחוש שווא כי ליווי - כל זה משהו, פגום, כזה, עובדה כזו צריכה להיות שותקת. עכשיו כמה יחידות יש מידע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

לפני מגרה, הוא נדון ביסודו עם שותף ברגע זה.בתפקיד זה, הצעיר בתחילה נשק ומוצץ קצת קליטוריס, ואז עושה את ההרגשה של חלל ומתחיל לנוע למעלה ולמטה עם לכידת השפתיים איברי המין. אחרי כל "הידוק" אתה יכול לבלות את הלשון שלנו בכל הפות ולחזור על המעגל שוב. מתחת לרגלי הנערה אתה יכול להחליק את הכרית או רולר.למרות העובדה כי גברים רבים שייכים בחדות cunnilingus, יש מי שהם ללא מוח.

סגנון כלבלב

השילוב של cunnilingus ו aniliengus ייתן רגשות בלתי נשכחים של הנערה, יחזקו את ההתרגשות שלו.

מחווה ניצחון

השותף שוכב על קצה המיטה עם הרגליים מורמות. בעמדה זו, הרגליים אינן לוחצות ביסודו אל החזה, אלא כדי לדלל אותם בצורה של אשור "V". פרטנר עם כל זה עומד על הרצפה על הברכיים, ואת הישבן לוחץ בידיים, ללטף את פני השטח הפנימי של הירכיים או ללחוץ על בטן.

לִשְׁאוֹב

עבור נשים רבות, ליטוף של החור האחורי הוא טאבו.בתפקיד זה, השותף מאחורי, תוך תשומת לב רבה יותר למעבר האחורי. יד אחת הוא יונה את המשטח הפנימי של הירכיים, פירות יער של השותף, השני מעורר את הדגדגן.

במיוחד עבורם וליצור מדגם זה. תענוג הוא דבר צר, ויש צורך ליצור אותו בפועל.

Просмотров: 422 | Добавил: leanoraschvtas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar