16:29
סקס מרחוק - מה זה ולמה?

לעתים קרובות, זוגות צריכים לחלק. וזה לא קשור יחסי Rasp. אנחנו מדברים על טיולים לעבודה או לבית הספר . בגלל זוג זה לא יכול להיות במשך חודשים. מכאן יש מספר שאלות. שווה לשקר אנחנו לוקחים יחסים כאלה, והאם סקס אפשרי במרחק.

התוכן של המאמר

1 זה מזה 2 יחסים מרחוק 3 שיחות טלפון 4 מין סקייפ 5. מסקנה

הרחק זה מזה

אנשים קשורים זה לזה במהירות. הם רוצים לבלות זמן ביחד. מסגרות רגישות במיוחד פשוטו כמשמעו לא יכול לבלות שעות בהפרדה. כאלה נקראים תאומים סיאמיים. אחרים נראים לאחרים אורגניזם.

עם זאת, יש צורך להבין כי ההפרדה יכולה להשפיע בבטחה על הקשר. הקרבה באה. כאשר אנשים חיים יחד, השגרה מתחילה Byetovuha.

התקשות רוסית ושאויות של המידע זרקו שיפוט לא מדויק כי ליווי הוא עכשיו משהו מביש, זה מה שאתה צריך להזיז. אבל כאן יש ליחידות מידע כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

זה משפיע לרעה לא רק על מצב פסיכולוגי, אלא ועל סקס. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

לכן רבים נזקקו למרחב אישי. לִפְעָמִים אתה יכול לעזוב את השותף שלך לבד. יש זמן ליהנות חברה משלו.

יחסים מרחוק 2

הפרדה ארוכה - זהו נושא נפרד לשיחה. טוב יותר דון מראש עם שאלה זו האהובה. האם זה שווה להגן על היחסים או צריך מיד חלק? לא צריכה להיות שום קוצר לאף אחד לא גרם לכאב נוסף.

אם החלטנו לשמור על נאמנות, אז להיות מוכן לקשיים. זה יהיה קשה. אתה תמיד צריך להיות מוכן, במיוחד בנות. חבר 'ה, הם, כמו טורפים, מרגישים שמישהו "ירדתי באלאסט". לכן, כל הקסם ישתמשו כדי להדק לתוך מיטה משלו.

פיזיולוגיה תפעל משלה. עם זאת, אם יש ראש על הכתפיים, אז לא יהיו שום בעיות, כי יש סקס במרחק.

שיחות טלפון 3

הדרך הקלה והמוכחת ליהנות קרבה למרחקים - אלה שיחות טלפון. לעתים קרובות בדרך זו בדרך זו להשתמש באנשים שיודעים איך לדבר פרנק נושאים.

עצה - תמיד לדון עם בחור אחרי הלילה. אין צורך אין סודות. באומץ אומר שאהבתי את זה, אבל מה לא. זה שווה את זה שתף תשוקות מוסתרים כדי לדלל את הקרבה. דיאלוגים דומים לעשות סקס טוב יותר ולהאיץ את תהליך "פריצה" זה לזה.

סקס במרחק בטלפון מניח אינטימי ו שיחה וולגרית. לעשות זאת, אתה צריך להחזיק דמיון טוב אורטורית יכולות. אתה יכול לקבל הנאה מדהימה מתהליך כזה.

העובדה היא שיש פרקטיקות של סקס טנטרי (מה זה סקס טנטרי?). המהות היא להביא שותף לאורגזמה, פשוטו כמשמעו לא לגעת בו. יכול לעשות את זה באמצעות מילים ולהסתכל.

סקס מרחוק כרוך בשימוש באותו תרגול. צריך לחלוטין להשליך את האילוצים ושחרר. לתאר כל פעולה בפירוט, מחווה, להסתכל.

אל תשכח אנחות. לעתים קרובות, אנשים מתחילים קוֹל. אף אחד לא בוטל אוננות. האם זה לא יכול להיות נבוך. זֶה כולם עוסקים, אבל מיד הכל הולך עם אדם אהוב.

סקייפ סקס 4

הטכנולוגיה המודרנית הרחיקה לכת. מחר הגיע. פעם, אנשים צפו "בחזרה לעתיד 2" ולא האמינו שזה יופיע הזדמנות לראות אדם אחר במרחק גדול. עכשיו הכל רשתות חברתיות מספקות הזדמנות כזו.

הטוב ביותר היא התוכנית "סקייפ". היא נהנית מיליונים. פחית ללא דיחוי לראות ולדבר עם אנשים קרובים.

יישום זה יכול לשמש שמחה בשר. כל פשוט פשוט. הקלד את אהובך. התחל את השיחה הרגילה. שמור על עצמך, כאילו לא קרה דבר. בפתאומיות אתה יכול להציע לעשות אהבה. כמו כן, אתה יכול מיד להתחיל להתפשט. שותף יבין הכל בלי מילים.

התחל לתאר את כל מה שאתה רוצה לעשות. פרט לדבר על כל פעולה. כל מילה יכולה להיות מלווה במגע לעצמך.

ילדה יכולה להתנסות עם המצלמה. היא יכולה הראשון להראות רק את הפנים שלך.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של קשה נפשית. האנשים העשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. אם כבר מדברים על קל יותר לבחור איסקמנטל, אחד יקצה מעמד ותאסוף חברה נעימה.

בהדרגה, להזיז את הגאדג'ט משם, כך שתוכל לראות פרטים אחרים של הגוף הנשי היפה.

מעשה כזה מסוגל לא רק לשמר את היחסים במרחק, אלא גם לתת חוויה בלתי נשכחת. לא כל יכול להתפאר כי אורגזמות, גם כאשר הבחור לא קרוב. העיקר הוא אי התאמה. דיאלוגים כאלה לא יכולים רק להביא הנאה, אלא גם לשפר את הערכה עצמית ומיומנויות תקשורתיות.

סיכום 5

לעולם לא ליצור מסגרות. הם מוטלים על ידי החברה, כך שאנשים לא הולכים מעבר למערכת. עם זאת, אתה צריך ליצור את כל זה אני רוצה. אל תאמינו לאחרים. אם אתה רוצה, אתה יכול לחסוך עמדות ב מֶרְחָק. העיקר הוא הרצון. בנוסף, קצת חלקה ויצירתית. ליהנות בכל רגע של החיים האלה. בשמחה ובאבל. קרוב ל ידיד זה מזה. אחרי הכל, זה איך אהבה עובד.

Просмотров: 319 | Добавил: leanoraschvtas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar