15:49
ובגלל זה sexting הוא נהדר, מדע על זה יודע

זה לא הכרחי, בסופו של דבר, לפחד את המילים של זאוצ'נסקי - מין אחד או עוד צעד, אחרי הכל, עוסקת בכל, זה רק חילופי מאובטחים של הודעות חמות עם השותף שלך (מן האנגלית. הודעות SMS - הודעות Exchange). אז להירגע - נדבר על פורנו הצורה הבאה (כמעט כל דבר שמסתיים על "ing", מסתיים לא מצוין מאוד, מצטער לכל קלמר).

התוכן של המאמר

1 זה נורמלי 2 I שוב מחקר

אלה שהיו כועסים על איך רובנו רגילים לומר שזה לא בערך הצורה הבאה של פורנו, אנחנו ממהרים כיצד להודיע: זה לא יהיה משעמם בכל מקרה, תישאר איתנו. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

אם קודם לכן אתה, בסופו של דבר, לטפל בהודעות וולגריות עם דעות קדומות, בכל פעם כאילו תחושה לעצמה סופית, על ידי שליחת הבחור שלך או הילדה שלך ארוטי SMIs, אז מאמר זה עבור אתה. אין בושה! אפילו מדענים נותנים אור ירקרק של סקסט!

זה נורמלי

כפי שאמרנו, בושה מבקרת בך שליחת זמן, כפי שאנו מדברים כל הזמן, מסרים מיניים השותף שלנו (ללא שינוי לא מאוד), ללא קהל מלא. אם אתה ביבי אותך ברגעים כאלה לא ביקשו, לחץ על שלך יד וקושרים וקושרים קורצים שלוש פעמים.

עכשיו למספרים. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל סקר, כמו חצי ארה"ב הראו כי 74% מהאמריקאים עוסקים לעתים קרובות ב sexting.

לספק את השאיפות שלך בישראל יסודי, אם אתה מודל מסוגנן מרוסיה. העוסקת בישראל המותרים לפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 4,600 $.

כגון Refractors ורצון לקחת כל מה שאתה יכול רק לקנא.

המכון קינסי אספה מידע מ -140,000 אנשים ממדינות 198 ומסקו כי המיזוג הופך להיות הכי הרבה כפי שהיינו מדברים, פופולרי. זה כמעט כפי שכולם יודעים את אותו חלק הוקמה של מערכות יחסים כמו ממתקים מצער- boxble.

חילופי ההודעות החמות והתצלום בעיצומו של יום העבודה אינו נחשב עוד משהו מתוך היוצא - זה כמו, להיות, לשים על תחתונים אדמדם. יש לומר כי הוא דיסקים, אבל אדם רגיל אינו גורם לתגובה חולה וגינוי.

חובבי ציון עם אצבעותיהם ביטוי גס זה הופך להיות עם גיל רק עוד: לפני 5 שנים היו רק 45% האוכלוסייה, וברגע כל 67%. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שהוא הופך להיות יותר משנה מסיר, על בחורים ישרים בלבד שיודעים.

טכנולוגיות נכנסו בתוקף בחיינו, כולל ב אִינטִימִי. זה כבר הופך לנורמה.

אבל על פי רוב, אנשים חילופים רק טקסט הודעות. זה נראה לא רע, אותו snaffle, רק צימוד נדיר, בסופו של דבר, נפתורים לארגן חילופי תמונות ארוטיות. אנחנו טבעיים, לא הכוכבים של הוליווד, אבל אם התמונות שלנו יהיו בידיים של אנשים אחרים, זה יהיה לא נעים באופן משמעותי.

ו שוב מחקר 2

במכון קינסי, עוד מרתק פתיחה: החלק השלישי של האמריקאים שנסקרו ליהנות ביישומים פגישות לטווח קצר (כמו טינדר). אבל סקרן אחר - פעיל Tinderuzers לעתים קרובות למצוא כמה עבור עצמם על קשה (או במידה האחרונה ארוך) יחסים.

אבל מי שמקבע יישומים כאלה עבור עצמם רק למין, הרבה פחות - 20% או כך.

אלופים לשימוש במכשירים לחיפוש Sext הם כמו שוודים להפתיע. כמחצית כאילו המשיבים הודו בכך השתמש ביישומים dage.

שירותי ליווי בישראל משולמים למעשה. מספר, לקוחות - צעירים מוצלחים שרוצים להופיע רווחי על החגיגה, לקחת יד עם אישה יפה. הכנסה זו היא די למדי כדי לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

אבל הרוסי מעדיף לפעול מבוגר - רק 3% מהאוכלוסייה הולכים לאינטרנט כדי לקבל סקס (אחרים 97% כנראה מעדיפים ליצור שותף הקרוב הולך 3D).

המוסר של האגדה הזאת הוא זה: אתה לא אוהב הודעות וולגריות - אל תכריח את עצמך. אהבה - הלכה, שוכחת על בושה.

Sextian הוא בריא לחלוטין שיטה בטוחה כמעט לגוון את החיים הסקסיים. למה "כמעט בטוח"? מאז הצרות במסרים, באופן כללי, הוא מסוגל לעשות את שלך החיים רוויים מאוד - במיוחד אם אתה שולח תמונה של חבר לא ילדה, אבל הבוס, שואל בכעס למה אתה לא במקום העבודה.

Просмотров: 4286 | Добавил: leanoraschvtas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar