15:49
שאלה שנוי במחלוקת מאוד: האם אונניזם סביר להניח אם יש לנו כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, שותף קבוע?

אוננות מתאימה בזוגות? שאלה זו מעניינת כמעט לכל אחד, ובמיוחד - סקס הנשי. ואכן, מטפלים מין לעתים קרובות צריך להתמודד עם הגברות שבאו לבלבול, לאחר שנודע כי הגברים שלהם אונסטים.

התוכן של המאמר

1 שלושה מחנות ביקורות 2 מחקר אמריקאי. כמה צעירים לא כבויים שים את אונניזם? 3 נתונים בין האופן שבו אנו עולים בקנה אחד איתך, הנשים נסקרות 4 פורנו בקרבת מקום

בכמה גרסאות של הגברים עצמם אומללים על זה. אצל אחרים, הבנות שואלות איך אנשים התרגלו להביע, שאלה כזו היא ישירות, והאיש עונה: "הממ, טוב, כן, אני עושה את זה. ומה?-. לפעמים, הגברות למצוא ג 'ל סיכה לא על המקום או לזהות גרביים עם זרע יבש.

אמנם יש צורך לתת מדכא: לפעמים עם, כמה מאתנו מתייעצים, זהים שגוי גברים בפנים. הם באים לפאניקה כאשר הם מוצאים מוסתרים את הארון ב webrap הוורוד הקטן שלו. "יש לה שיתוף, כמו שאנשים התרגלו לסובלנות, אני לא כמו?"הנה רעיון שלא נותן להם מנוחה.

מחנה טרי דעות

על חשבון זה בין נציגי שני המינים יש שלושה יִצוּג.

אונניזם טוב לאנשים בודדים. אבל כאשר אנו נכנסים לשותפות מקרים, אז חייב לענות על כל הצרכים המיניים של זה. ואפילו לא צריך ברזל לכן, אוננות הופכת מיותרת. Mastanism שווה לבגידה. אחרי הנישואין הוא היחיד צורה מותרת של סקס היא קרבה לשותפים. כל שאר - צבוע והלך. סלסול פורנו. אונניזם בעת צפייה בפורנו - יותר עוד סלידה. אין זה סביר כי אתה יכול להמשיך עם השותף, ללמוד עליו חביב.

מה שלא יהיה, אם כן, זה היה הרדיפה של השותף שלך בחטא gravitant אונניזם, אתה יכול סוף סוף לומר דבר אחד: זה לא מוסיף אותם שמחה.

לעשות חלומות ילידים בישראל רק אם אתה אשה מענגת מרוסיה. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ 6500 $.

מה זה מאוד עֵסֶק? הוא אוננות מותר במערכות יחסים? או שלא?

סקסולוגים מאמינים כי אוננות היא סוג של בסיסי מאן סקס. באמת, אפילו ילדים עוסקים בבדיקה עצמית, וכאשר הם לגעת איברי המין שלך, אז אתה מרגיש הנאה. לרוב אנשים המשך לעשות זאת לאורך כל החיים.אבל מהו הסטטיסטיקה בין הנשים: שוב, את המיקום השעשע של הדברים הוא קרוב לוודאי שונה מנתונים שנרכשו רשמית. עם כל זה, כפי שאנו מבטאים, מדענים מציעים כי הבנות יכול לעוות מידע בכוונה: אחרי הכל, הגברת הנדירה ביותר, בסופו של דבר, יכול לספר על מה הוא גם עוסקת אוננות 5 פעמים ביום - מוניטין הוא יקר יותר מאשר מדע.

אבל הם, ולכן, להשתנות בין הדרך שאנו מאייתים בזמן. באשר למין יחיד, ואז כאן אנחנו יכולים רק בבקשה רק את עצמך. בשותפות אנחנו צריכים תן הנאה ואחרים. גם מה לומר חששות זה חלק שלנו Sexapillary, הנה כמות עצומה של תכונות: אתה צריך לדון עם תדירות פרטנר של קרבה, תכונות של פרלודים או תנוחות, וכך נוסף. מה, לשים את זה בעדינות, נוגע לאונליזם - הכל הרבה יותר קל כאן.

כמה אנשים משוכנעים שאנשים מסוגלים זוג לספק את כל הצרכים המיניים של זה. אבל אפילו במקום שלך השותף הוא צ'אול באיכות גבוהה, כמה צרכים ניתן להחמיץ. רוב האנשים - וגברים, וגברות - ההזדמנות נדרשת הערכה עצמית של צרכי המין שלהם.

מחקר אמריקאי. זה יהיה רע אם לא שנראה כמה גברים רבים כבויים שים את אונניזם?2

אגב, מדענים מאמינים כי גברים מאוננים לעתים קרובות יותר מאשר נשים. חוקרים של מכון אינדיאנה ראיינו 5,000 שמונה מאות שישים 5 יאנקיז בגיל ארבע-עשרה עד תשעים ארבע שנים (2936 גברים ואלפיים תשע מאות 20 ארבע גבירותיי). זה מה שהיה היחס הסטטיסטי של אוננות בגילאים שונים.

מספר האנשים שלפחות פעם עוסקים סוף סוף באוננות במהלך החודש הקודם, כגון:

14-15 שנים: 43% 16-17 שנים: 58% 18-19 שנים: 61% 20-24 שנים: 63% 25-29 שנים: 69% 30-39 שנים: 66% 40-49 שנים: 60% 50-59 שנים: 56% 60-69 שנים: 42% 70+ שנים: 28%

אטאק, בן שש-עשרה עד 50 שנים יותר ממחצית המשיבים גברים הודה כי הם עושים אונניזם לפחות פעם בחודש. מדענים נניח כי התדירות בפועל רק עשוי להיות גבוה יותר.

נתונים בין הדרך בה אנו מבלה את הזמן שרואיינו על ידי הנשים

באופן טבעי, סקס עם שותף מביא הרבה הנאה. אבל למה לנטוש נוספים הזדמנויות בסופו של דבר, תהנה? אוננות, סקס שותף - אלה שתי צורות של 1 ו של אותו תהליך.

14-15 שנים: 24% 16-17 שנים: 26% 18-19 שנים: 26% 20-24 שנים: 44% 25-29 שנים: 52% 30-39 שנים: 39% 40-49 שנים: 39% 50-59 שנים: 28% 60-69 שנים: 22% 70 + שנים: 12%

תוצאות אלו, אך, עולה בקנה אחד עם עבודות מחקר אחרות, שבהן כך מדבר, כפי שמביעים רבים, את השכיחות הגדולה של אוננות בקרב צעירים.

העובדה היא שהליבידו מגורה בעזרת הורמוני המין של הגברים - טסטוסטרון בצעירים ובגברות של אנדרוגן. זה ומסביר את התשוקה המינית עמיד יותר למין מסיבי, אשר, זה הפך, עושה את החבר 'ה לעתים קרובות יותר לספק את עצמו ללא עזרה של אחרים.

Incontroll על Porn4

בדרך כלל צופה קטעי וידאו מרגש במידה רבה יותר נידון ישירות על ידי הנשים. גברים לעתים קרובות נוטים לצפות פורנו. הבעיה היא כי עבור רצפה מסיבית, כפי שהיינו קוראים, את הבסיס של התרגשות הוא איך אנחנו מביעים, סקסי פנטזיה. לא הרבה מי יודע כי העובדה כי הרגע הוא סוף סוף נגנב שזה הופך להיות גברים בסופו של דבר, מצאו משהו חדש.

ככלל, ההבנה של עובדה זו אינה בפרט, בסופו של דבר, מבדר את הנשים, אשר באופן כללי, להרגיש את היעדר מין בשל המחויבות של שותפיהם לפורנו. לפעמים, זוגות כאלה יכולים גם להגיע למערכת היחסים כדי לשבור.

מה סביר - אחרי הכל, סקס חשוב למין מקסים. עם זאת, ראוי להזכיר כי כאן החוקרים לעשות מסקנה אחת: זה בדרך כלל לנהל משא ומתן בינם לבין עצמם, ובסופו של דבר, כדי לחפש פשרה, מוצלח של הצרכים של כל שותפים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. הכל כבר זמן רב ידוע לעבוד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. אני צריך לומר שאני עוזר לזוגות לפתור קשיים בחיי המין.

כאן הכל תלוי בתדירות של אוננות. כן, אונניזם סביר גם אם יש שותף מיני קבוע. ואת שביעות רצון עצמית במערכת היחסים לא אומר שאנשים לא מתאים אחד לשני.

כדי להגשים את החלומות שלך בישראל, אם אתה אשה מענגת מרוסיה. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ 3200 יורו.

אתה יכול לקחת, בסופו של דבר, להצטרף אליו! אוננות את עצמך או זה את זה - זה יעזור, זה הפך להיות אפשרי לגדול ביניכם, להיפטר מתח ופשוט ליהנות. זה ברור מאוד, אירועים סוף סוף יהיה סכום עצום - מ עייפות לרצון סוף סוף לקבל אורגזמה במהירות וללא "טלוויזיות מיותרות". אז אתה פתאום תפסו חבר הנפש אחרי אוננות, לא ממהר לארגן היסטריה. זה יהיה רע אם לא נמחקו מה השותף חסר.

Просмотров: 4894 | Добавил: leanoraschvtas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar