14:38
מלווים נשיים

בהתחשב במחסור הנוכחי בכוח אדם, אנשים רבים מבייג'ין ושנגחאי ישכרו מלווה שיעשה עבודות בית. בני לוויה אלה כוללים ילדים, עובדים גברים או "מלווים נשיים" (Maisha1987).

במאמרה של Mayo-Chinywwa ובראיון שערך פרידמן לזונה (2012), עובדות ה"נשיות" או ה"לוויות" הללו בתור עוזרות בית. לרוב, יש להם מקומות מגורים עצמאיים. למרות שהמציאות היום יומית שלהם נראית עגומה בהשוואה לעבודה במפעלים או במקצועות שירות המשרתים אנשים ממוצא זר; הם מציעים ללקוחותיהם שלושה מאפיינים: סבירות, נוחות ואינטימיות (Goodman & Ankrum.1970).

לאחרונה עצרו פקידי ממשל תאילנדים 52 בנות לוויה על כך שהשכירו לכאורה יותר מ-60 נערות קטינות באתרי זנות מקוונים מבנגקוק לפטאיה מיוני 2018 עד יולי 2018 (Duhautois 2018)

הכנס כאן איור 1

המחקר של מאי 2004 על ידי Holcomb של ה-FDA קבע

נשים שנאבקות למצוא אהבה ואושר בחייהן שוכרות חברות בנות לוויה כדי להתחזות כביטוי לרצונות שלהן. לבן לוויה יש מראה של "אישה מהחלום" ומדברת הרבה, שהחבר שלה משתוקק אליו.

זה דבר יותר ויותר פופולרי בקרב נשים ממעמדות שונים כמו גם נשים משכילות שרוצות שיטפלו בהן בכל תחושת יוהרה.

בנות לוויה נהגו להתייחס לשותפים לפשע. בימים עברו, הם נהגו להלביש חלק של גבר ולאחר מכן להיות בן זוגו בזירת הפשע הפתגמית. עם זאת, עכשיו מה שמלווה נשית היא או יכולה להיות זה הרבה יותר.

זוגיות נשית קשורה ל:

- תקשורת חברתית

- נוחות רגשית

- אינטימיות

- עצות נוחות ויופי

- קידום בריאות מינית טובה נערות ליווי בהרצליה

יש אנשים שחושבים שנשים משמשות בנות לוויה לגברים בתור צעצועים, אבל חברות נשית אינה קשורה לאף אחד מהדברים שלמעלה. חברה טובה מתנהגת באמפתיה ובאדיבות בכל אירוע או מקרה. שירותי ליווי בבת ים

Просмотров: 89 | Добавил: leanoraschvtas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar