22:26
מציצות עבור מציצה - 20 אפשרויות hottest

עבור כמעט כולם, זה הפך, מציצה היא תרגול ספציפי מאוד, אם כי אין יותר נפוץ ונעים מאשר ליטוף אוראלי. בעוד החבר שלך עומד, אתה מתיישב לרגליו ומתחיל ליטוף אוראלי. הבא בתוספת - הלחץ על הצוואר במצב זה יהיה מינימלי, ואת החלל של המעשה - המפקד.אחד התצבים הטובים והנוחים ביותר עבור מציצה עמוקה ביותר. עכשיו התור שלך שוכב על המיטה, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לזה, החבר שלך יעמוד כדי לדבר בקצה המיטה, כך הזין שלו פשוט הופך, התברר על הפנים שלך.

1 למעלה - 20 הודעות עבור מציצה

למעלה - 20 pos עבור מציצה_8212_20

עריסה לחבר

כדי למלא אותו, אתה צריך לשכב על הגב, להרים על המרפקים. זה ברור מאוד, הבחור מסודר לך מלמעלה, ליקוק על הגב בצורה כזו כי המפשעה שלו היא רק באזור שלך.

עבור כל אפשרות, אזהרה אותו כי המשקל עדיף לעכב על הרגליים והזרועות, כי אתה בקושי יכול להיות נוח לעשות את העבודה שלך, ולא הוא באמת יושב על החזה שלך. אגב, יציבה זו היא גם מתחרות עבור aneles, ולא פתאום זה יהיה מעוניין.

ממש ב- Leatso

אבל התצוגה הראשונה בתנוחה זו אין שום דבר טבעי, אבל זה שווה את זה לפחות למען עניין. אתה צריך לשכב על הבטן, מירוץ על המרפקים. ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש כי השותף שלך צריך לקום לפני שאנשים רגילים להיות נלקח לך על הברכיים שלך, כך הפנים שלך, בסופו של דבר, התברר להיות בדיוק מול החבר שלו. אבל זה צריך להיות בראש כי מתוך הוראה זו יהיה בעייתי להשתמש בידיים כדי לעזור, חוץ מזה, אז לדבר צריך להיות זהיר יותר עם הצוואר - זה יכול להיות גם מומלץ, ולא ארוך בעמדה כזו.

לעזאזל בפנים (עומד)

בעיקרו של דבר, זוהי אפשרות עומדת של תנוחות קודמות. אבל היא מרמזת ניידות ענקית, כי הבחור הוא סוף סוף עומד על הרגליים, ולא על הברכיים. להבין, ראוי להזכיר כי אתה יכול לשכב על סוף סוף או על ספה, שמירה על המיקום המתואר בתנוחה הקודמת. דירות דיסקרטיות בתל אביב

להציג טלוויזיה

יציבה זו מתאימה לחלוטין לאופן שבו כולם יודעים מציצה פתאומית, בעוד שהחבר שלך נראה נראה כדורגל, משחק במשחקי וידאו או רק מקלות בעצלתיים לטלוויזיה לאחר יום ארוך. בזמן שהוא יושב על הספה, נשען לאחור על הגב, אתה מצרף את הספה הסמוכה, שוב, בסופו של דבר, מרים את עצמי על המרפקים, ואתה יכול לרוב לשלוט בו. תיזהר, תנוחה זו אינה נוחה מאוד לצוואר, כך שהיא לא צריכה להתעכב. באופן כללי, בתפורת פרלוד - למה לא?

פודטולק

מתקני מופרס משני הצדדים, ככה אתה יכול, לשים את זה בעדינות, לתאר את התנוחה הזאת. עבור שירותים גדולים יותר אתה יכול להשתמש בכרית. העיקרון הכללי של עמדה זו הוא פשוט - הבחור נופל בצד, הציל את ראשו, כפי שנהגנו לקרוא, יד. רגל אחת הוא מתכופף בברך, פותח גישה למפשעה שלו מאשר להשתמש, התיישב בנוחות לרגליו. טוב מאוד להקצות מה אחד היתרונות של עמדה זו יהיה זה טוב לאופן שבו כולם יודעים את המכה העמוקה ביותר.

בלמים שמאל

הבחור שלך בפנים למעשה לעמוד עד שאתה עושה לו, בסופו של דבר, מציצה! עבור אלה שמעולם לא עשו בעבר טריקים אקרובטי כאלה, אבל זה יהיה מאוד נועד לחוות, אנו מייעצים לך להתחיל סביב הקירות כך, באופן כללי, להשתמש בו כתמונה. כדי, כפי שאנו יכולים לבלות באותו זמן כדי למנוע פציעות, אתה צריך להיות זהיר מאוד, בסופו של דבר, כדי להאמין כריות זוגיות בקרבת מקום.

מופרז

עם הכותרת שלי, יציבה זו צריכה להשפיע, אז נניח, "Drills". שלח לעצמך עובדה אחת כי הבחור קם, להפיץ את רגליו רחב, ביניהם אתה צריך לעלות על הברכיים בחזרה אליו. לא לכל אחד לא סודי כי כרגע הוא לא קדימה להיפך, לזרוק את הראש, כך שהוא יכול לשים את הזין שלו בפה שלך. מתוך תנוחה זו, אתה יכול לבלוע חבר עמוק, כפי שכולם יודעים, הקשיים היחידים עשויים להיראות רק באלה שיש להם אי נוחות, המכוונים את החבר שהוקם. במקרה זה, הוא שגוי להישען קדימה לנוחות.

טיפול אוראלי

ליטוף אוראלי ושקר על הגב - שני תענוגות מפוארים בעולם מחוברים בתנוחה זו. הבחור צריך פשוט לשכב על הגב על המיטה או על הספה וגם ליהנות בזמן שאתה עומד על הרצפה, אתה מלטף אותו עם הלשון. בעמדה זו, למעשה, בסופו של דבר, אין עומס יתר על הצוואר, ואם יש צורך, אתה יכול בקלות לשנות את הפה שלך ביד שלך, ולא תוכלו לפתע כדי לרסן, לא תהליך הפסקה.

מפל אוראלי

תנוחים לאלה שאוהבים שליטה וכך לדבר מעדיפים להוציא את הדברים בידיהם.

התקשות רוסית ומידע פגמים הולידו לדעה שקרית כי ליווי הוא עכשיו משהו מביש, זה שווה את זה בעובדה זו. אבל כאן אנשים מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

זה ברור מאוד ממנו, אז, בסופו של דבר, לשבת על הספה, בעוד הבחור צריך לשכב על הרצפה על הגב. לא לכל אחד הוא לא סוד כי עם כל הרגליים האלה ואת האגן הוא היה צריך להיות, לשים אותך על הברכיים. שלח תשומת לב לעובדה כי קרוב יותר לספה שהיא זזת, כך קל יותר יהיה לעכב את האגן מורם, אבל יש לזכור כי אז אתה, לשים את זה קצת, זה יהיה יותר קשה להישען למטה לחבר שלו.

סונטייק

שם זה הוא תנוחה זו, זה לא פשוט ככה, אבל בזכות הדמיון שלה עם המיקום, שבו שרברבים בדרך כלל לתת את הצינורות. לשכב על הגב שלך, ואת החבר שלך קם על כל ארבע על איך אנשים משמשים להביע. גישה למפשעה מן המיקום הזה הוא פשוט מדהים - אם אתה רוצה, אתה יכול להגיע פי הטבעת, ולא שלך, כפי שכולם יודעים, הבחור הוא לא נגד משחקים כאלה. בהחלט, ראוי להזכיר כי רק מינוס - בגלל המיקום של הגרון במיוחד לקחת על זה, אבל יש דרכים אחרות לעשות את זה נחמד.

מצפון הקוטב

הקוטב הצפוני הוא טוב כמו על מנת לשמן מאוד חבר ועל הקסם הקסום של פעולות כאלה כמו "סקס בין התצפית". לא לכל מי האחרון הוא נוח במיוחד על ידי העובדה כי כדי לשנות את המיקום של הבחור רק מספיק כדי להתקדם עד שאתה שוכב על הגב, והוא אוכף את החזה שלך. לקבלת נוחות יותר, אתה יכול להחליק לעצמך זוג כריות מתחת לראש.

כְּבִישׁ

במקום זאת, לפחות פעם אחת לפנטזות איך מוצצת את הבחור שלך במכונית, אז אתה מבין שזה יציבה זו. לפחות מקום שבו אתה יכול לשבת לידך, כך שתוכל להישען על מפשעתו.

מוסמך לסקרטים חלום לעבוד עם עשיר בישראל. כולם חסרי עניין וטקטורים. אבל עכשיו זה לא רגעים אחידים חיוביים בעת עבודה.

אבל לחזור על זה על הכביש, זה לא מומלץ באופן מוחלט, ולא אתה לא עומד עדיין - אחרת, אז כדי לספר לנהג בדרך זו, זה הפך להיות מסוכן מאוד. ואכן, חוץ מזה, בתנוחה זו, באופן כללי, יש עומס גדול על הצוואר ואת החלק העליון של הגוף, אז זה שווה להיות זהיר.

מלכותי

במקום שאתה רוצה לבסוף לאלץ את השותף שלך גם להרגיש את המלך האמיתי על כס המלוכה, אז זה יציבה היא למעשה נוצר עבור זה. אולי זה אחד ההודעות המסורתיות ביותר עבור מציצה: הבחור יושב על הכיסא, ואתה פשוט להתבלבל על הרצפה בין הירכיים שלו. כורע טוב יותר רק להחליק את כריות, כך שהם לא נלאים מאוד - עצה זו, אגב, זה עובד למעשה עם כל התנוחה, שבו הברכיים, באופן כללי, מחולקים על הרצפה.

גילוי דרומי

כדלקמן מהשם, תנוחה זו נפתחת גישה טובה לכל מה שהוא מתחת לחגורה. הבחור נופל על גבו, מרים את רגליו להתנפח ולהפיץ אותם לרווחה על הצדדים, האגן הזה עולה מעל. זה יהיה רע אם לא שמים לב מה לא סופר את העמדה מאפשרת, לשים את זה בעדינות, לחוות את המשחקים האחוריים, ולא לשניכם יש תשוקה כזו. למתחילים אנחנו פשוט צריכים להשתמש סיכה יותר לפעול ללא כל ממהר.

מסורתי כל כך אמר מציצה עומד

אחד היתרונות העיקריים של יציבה זו יהיה בהכרח כי זה יכול לשמש למעשה בכל מקום - זה לא דורש רהיטים, לא מקום רחב. הם יכולים לעשות עושר מסוים איך אנחנו רגילים לקרוא, חיים סקס, ולא לשקול את אותו מספר של תנוחות, שבו אפשר לעשות מציצה גידה, ואז הראש הולך מסביב מעושר הבחירה. אז אתה לא צריך לעשות מזה זמן רב, בסופו של דבר, לחשוב, מה המיקום נראה בוחרים, בסופו של דבר, לתלות את הבחור שלך, אספנו מבחר של תנוחות הכי טוב חיבה אוראלי.התוכן של הסעיף עם יפה, כמו רבים באים לידי ביטוי, posa יוצא דופן, אשר נראה לכפות את האיש שלך לגייס אושר.

Spagogrothel

עוד voriation של תנוחות מסורתיות, אשר מזכיר משהו "טיפול". להתעורר מביצוע מציצה בתנוחה זו כי הוא מסוגל לעשות את הבוקר טוב יותר? ככל שהתציבה הטובה יותר היא, כמה מתבטאים, אינטימיות רבה יותר, בזכותו הוא יכול לפגוע בך בתגובה. לדוגמה, להגיע לחזה או הירכיים שלך.ויקטוריה פומין

תיון

באופן כללי, תנוחה זו דומה מאוד לחריג שהבחור חייב, באופן כללי, לקום כמו הגב שלו למיטה, ובכן, לך. הקושי היחיד בתפקיד זה עשוי גם להיראות ולא הבחור הוא גבוה מאוד. במקרה זה, ייתכן שיהיה צורך להחליק רפידות לנוחות.

מָסוֹרתִי

הבחור, זה הפך, שוכב על הגב, אתה נוח מלמטה על הרגליים ... הלכנו! ההצגה המסורתית הנפוצה ביותר למין יש הרבה יתרונות: זה רגיל בביצועים מאוד נוח. זה ברור מאוד, ואת אי הנוחות גדולה יותר עשוי להיות רופף שיער ארוך טיפוס בפה.

פתח רוסקהיקה

Onalogue של תנוחות קודמות, אבל זה בחור מגדיר רגליים לצדדים, ואתה מסודר ביניהם. בין היתרונות של עמדה זו - גישה רחבה לביצים ופי הטבעת, זה זוהר אוראלי רגיל נראה להיות preshin, כמו ראשים, חוויה בלתי נשכחת.

קלאסי הפוך

לא להאמין את שאר במצב זה זה יוכלו סוף סוף להגיע בקלות לחזה שלך כדי לקרוע אותו. ובסופו של דבר, כדי לשמור על קשר ולשמור על המצב תחת שליטה, אתה יכול לתפוס את הרגליים עם הידיים שלך, למשוך אותו קרוב יותר לעצמך או לא דחייה, דוחה.מתחת לתיק התה במקרה זה, השולחן להיות, ביצים להניח, גישה אשר בתנוחה זו מתגלה פשוט מודע.

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. אני מסייע זוגות כדי לדבר כדי לפתור קשיים בחיי המין.

השתמש תנוחות שונות עבור מציצה, גם להשתמש בטכניקות שונות. תנועות שגרתיות למעלה, הקפד לספק, אבל הם יכולים להיות מגוונים באופן משמעותי. אתה יכול לעשות רק מציצה אדם ללא ידיים, לעורר אזורים שונים, ליתוף את ליטוף אוראלי עם עיסוי הערמונית. ברור לכל מי שלא האמין לשנות את התנועה של השפה. ברור לכולם כי זה צריך להיות בעדינות ללטף את הראש עם רדיאלי, כפי שכולם יודעים, תנועות זיגזג, לשים לב לתא המטען, באופן כללי, חבר וביצים. גברים גם אוהבים anilingus, למרות שרובם מפחדים להודות. הראשי הוא עושר וקצב. אפילו כמה שניות הפרעה, התברר להביא את גל ההתרגשות.

Просмотров: 119 | Добавил: leanoraschvtas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar