20:15
קוד אתיקה של עיסוי מאסטרים ארוטיים

עיסוי ארוטי הוא שירות קשה. בנות במגע עם גברים, ניצלו מניפולציות עם הגוף שלהם, במהלך הפגישה יש תקשורת קרוב בין המאסטר לאורח. כמובן, פעילות זו מחויבת כראוי, בסופו של דבר, מוסדר על ידי הכרטיס הפנימי של המוסד. בדוק את הכללים הכללי arc עבור עיסוי ארוטי. בכל מופע, זה יכול לעשות את הפרשנות שלו, אבל המהות ואת ההבטחה הכללית להישאר כמו רבים חושבים קבוע. אנו נראה כי, כפי שהיה, הוא מכיל התייחסות לקוד האתיקה, כפי שהייתי מדבר, שוליים של מסה של פרופ '.

אחד. "אל תעשה נזק!-

זהו הכלל העיקרי כי צריך להיות גם תואם עם כל הבנות. זה אפשרי כי אין צורך ליצור מאסטרים של עובדים ידניים ולנסות לעזור לאנשים עם כאב בגב, צוואר הרחם או המפרקים. כל זה יכול בסופו של דבר איך אנשים משמשים להביע פציעות. ברור, כולנו יודעים היטב שאם לא סוף סוף אין לך חינוך מתאים, והמופע לא אומר רישיון לספק שירותים, כפי שהיינו לדבר, עיסוי דבש, זה לא, צריך להתנסות עם טכנאים. רק שבץ בטוח, שפשוף וגישות. הלקוח חייב סוף סוף לצאת כאב או רגשות אחרים במהלך הפגישה.

2. ללא ספק, גשר כי פרטיות ואנונימיות חשובה יותר

עיסוי ארוטי - מאוד כמו רבים באים לידי ביטוי, שירות חריף. לא כל הגברים רוצים, כך שמישהו ידע שהם משתתפים במוסדות אלה. במשימה של מעסה, באופן כללי, זה מגיע לעשות את זה כך שאף אחד לא נתן לביקור של הלקוח. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי ביחס זה בהחלט, זה הפך אסור לקחת תמונה ולירות וידאו במהלך הפגישה, מדבר עם כמה אורחים (במיוחד עם לקוחות אחרים מאסטרס), לחשוף את החבר 'ה אנשי נתונים (שם, שם משפחה, מספר טלפון).

באופן כללי, מה שקורה בקירות הסולו, שכן רבים באים לידי ביטוי, עיסוי ארוטכני עדיף לא במיוחד כדי לדבר. כדי לספר את העובדה כי עם ספקי כוח ואיך אנחנו כל הזמן מדברים עם אמא שלי טוב יותר, בסופו של דבר, לדון רכילות המקומית, ולא מקרים מצחיקים מעבודה.

3. אין בדיקות אפשריות

אל תעבוד על הטכניקה של האורחים שבהם אתה עדיין לא מוכר. יתר על כן, אתה לא צריך סוף סוף לעשות את בקשת הלקוח, אם אתה מאמין שאין לך סוג של ידע וניסיון עבור זה. עיסוי - לא שדה הפעילות הטוב ביותר לבדיקה. אנשים מעטים יודעים כי תגובת הגוף יכולה להיות בלתי צפויה.

כדי לא להרוס את הפגישה לא לתת לאלוהים לא לפגוע באורח, עדיף לחתוך את הבדיקות. כדי לשלוט על כמה טכנאים חדשים יש את הטכניקות האחרונות, יש גם לדבר על mannequins או עיסויים שנותרו של התא. לעבוד טוב יותר על שלהם.

4. אין אינטימי

זהו יסוד, בכלל, הכלל, לביצוע, כפי שאנו מביעים, נראה בהחלט בסלונים הערכת המוניטין שלהם. לעתים קרובות, מעטים שיודעים כי לקוחות סוף סוף טופס לעסות כדי לספק שירותים "מחיר המחיר", ואת הבנות עצמן הם מעת לעת לא נגד הקישורים עם, מאז הם הביעו, מושך, כפי שכולם יודעים, מבוטח על ידי גברים. לא סוף סוף להסתכן. כמובן, כולנו יודעים היטב כי מינוס הם אפילו יותר יתרונות. זה אפשרי כי ואת הנקודה היא לא רק מוניטין, ובבטיחות פשוטה.

חָמֵשׁ. זה בלתי אפשרי, בסופו של דבר, לספק שירותי לעקוף נוספים

זה פשוט לא ישר עבור המעסיק. אם הממשל של התא, לבסוף, לשלם אחוז טוב משירותים, לא עיכובים תשלום, לא טוען להיות טיפ, בדרך כלל מתייחסים לעובד, אז מה ללכת פשע כזה? אם הלקוח גם רצה לעשות משהו במהלך הפגישה, אז אתה חייב סוף סוף להתריע למנהל זה. כמה אלפי רובל לא שווה מוניטין טוב או אפילו במקום העבודה.

6. המעסה חייב להיות מיומנויות של פסיכולוג

כל הזמן יש צורך להציג רגישות ללקוחות. מעת לעת יש צורך לדבר מעט עם האורח, כך שזה נינוח וסיפר על הרצונות שלו. Massai צריך להיות מסוגל למקם את עצמם ולעזור לגברים לכוונן כראוי. מכאן, איך להתבטא, הפגישה של Furior תלויה באמת. מסיבה זו, לפחות לפחות ידע של פסיכולוגיה פסיכולוגיה נחוץ.

7. כל קשיים מוזזים עוזבים את דלת הממשלה

כמובן, המאסטר הוא גם גבר ילדה יכול להיות מצב רוח רע. כפי שלא היה מוזר, אבל זרק את הצעיר, הציף את השכנים, חברים כועסים - כל זה יכול, לשים את זה מתון, להשפיע על מצב המעסה. רק עבור מצב רוח רע אתה לא יכול. במהלך עיסוי, הלקוח מועבר אנשי מקצוע של המדינה הפסיכו-רגשית. אין צורך לומר כי מפגש אורח היה מדוכא, כעס או עלבון.

8. נקי וסדר במקום העבודה - סימן של מקצוענות

מאוד ביסודו של חדר עיסוי נקי. אם צוות מיוחד לא צפוי למטרות אלה, אנשי מקצוע צריכים לגרום לך שהכל בסדר ובזהירות. האורחים יכולים סוף סוף לגועל מאוד, ואז עקבות של שמן על הספה, סדינים מלוכלכים או בלגן יכולים, באופן כללי, לנצח את האדם כל תשוקה ארוטית, כפי שרבים מאיתנו רגילים לומר, מצב רוח.

כמובן, בלי, כפי שאנו מביעים, מיומנויות מקצועיות הם תואמים את כל הכללים האלה פשוט לא הגיוני, וללא אותם, מאסטר עיסוי ארוטי מקצועי לא יכול להיחשב. שירותי ליווי

Просмотров: 605 | Добавил: leanoraschvtas | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar